Сторінки
Поиск - Категории
Контакти
Контент
Стрічки новин
Поиск - Метки

    Новини

    Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України – зручний і надійний інформаційний сервіс

    1. Що таке веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який інформаційний ресурс він містить та який перелік послуг можна отримати завдяки цьому електронному сервісу?

     

    Інформаційний ресурс веб-порталу Пенсійного фонду України створений ще у 2012 році з метою дистанційного отримання необхідної інформації та контролю за персональними даними, що стосується громадян України, які є або були працюючими особами (у тому числі фізичними особами-підприємцями), пенсіонерів та роботодавців.

    Веб-портал містить захищені персональні облікові дані застрахованої особи: прізвище, ім’я, по батькові; дата та місце народження; місце проживання із зазначенням адреси; інформацію щодо суми сплачених страхових внесків до Пенсійного фонду за відповідний місяць; наявного страхового стажу; ознак особливих умов праці (пільговий стаж); суми заробітної плати (грошового забезпечення, доходу); з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць; суми доходу (прибутку) осіб, які провадять підприємницьку діяльність і обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок); дати, з якої призначено пенсію; коефіцієнтів страхового стажу, заробітної плати (доходу); заробітної плати (доходу) для обчислення, перерахунку, індексації пенсії; розміру пенсії для виплати тощо.

    Разом з цим, дані страхувальників, які наразі реєструються в органах Державної фіскальної служби України, містять інформацію щодо звітування за найманих працівників (фізичні особи-підприємці – «за себе») та сплати єдиного соціального внеску.

    Серед основних послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі, варто виділити:

    - отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;
    - перегляд даних електронної пенсійної справи;

    - направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді без відвідування органу Пенсійного фонду України;

    - надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

    - можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.

    Окрім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси підрозділів Пенсійного фонду України. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо. Всі послуги надаються веб-порталом безкоштовно.

    2. Яким чином відбувається реєстрація користувача? Це складно?
    Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена для зручності користувачів. Передбачено два способи реєстрації на порталі:

    1) за допомогою подання заяви для реєстрації;

    2) он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису.

    Реєстрація за заявою передбачає особисте відвідування Пенсійного фонду та складається з трьох кроків:

    Крок 1. Прийти до найближчого відділення Києво-Святошинського об’єднаного управління ПФУ й оформити заяву. Для цього фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній особі – документ, що посвідчує її належність до організації.

    Внесені у заяву відомості перевіряються спеціалістом та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для первинної реєстрації на веб-порталі. До моменту закінчення реєстрації він зберігається в таємниці.

    Крок 2. Після отримання реєстраційного коду необхідно зайти на веб-портал Пенсійного фонду України за адресоюwww.portal.pfu.gov.ua, обрати пункт меню «Реєстрація на порталі», заповнити реєстраційну форму, використовуючи реєстраційний код, заповнити адресу електронної скриньки, внести логін та пароль, які бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації сприяє захисту персональних даних.

    Крок 3. На електронну адресу, яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації і можливість користування послугами в електронному вигляді.

    3. Для категорії громадян, у яких є електронний ключ, користування веб-порталом здійснюється за спрощеною формою? Вони можуть бути користувачами одразу чи мають ще пройти певні реєстраційні процедури?

    Вхід до веб-порталу за допомогою електронного ключа є однозначно зручнішим, ніж за заявою. І ті особи, які мають електронний ключ, користуються перевагами в тому, що їм не потрібно відвідувати Пенсійний фонд та отримувати реєстраційний код доступу.

    Зареєструватися на веб-порталі можна вдома, на роботі, в будь-якому зручному місці та в зручний час. Процедура реєстрації максимально спрощена та займе не більше 2-3 хвилин.

    Після входу за посиланням http://portal.pfu.gov.ua обирається пункт головного меню «Вхід» та виконується перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»). З переліку необхідно обрати орган, за допомогою якого створено електронний ключ та сам ключ, який знаходиться на будь-якому носії (це USB-флеш-накопичувач чи жорсткий диск комп’ютера), вносимо пароль і одразу користуємося електронними послугами веб-порталу.

    4. Якщо під час перегляду користувач побачив невідповідності або інформація про нього відсутня зовсім?Якщо працююча особа побачила на веб-порталі невідповідність, наприклад, прізвища, імені, по батькові чи іншу варто відразу звернутися до роботодавця з витребуванням виправлення цих даних або до спеціаліста Пенсійного фонду.

    © 2018 Києво-Святошинська Районна Рада