Києво-Святошинська районна рада

Порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1098

Опубліковано П'ятниця, 01 червня 2018, 08:55

Механізм призначення у період з 1 січня 2018 р. по 31 грудня 2020 р. тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті (далі - тимчасова допомога), за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу, та її виплати.

Призначення тимчасової допомоги особі проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення) (крім мм. Києва та Севастополя) рад, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань соціального захисту населення, виконавчими органами рад об’єднаних територіальних громад (далі - органи соціального захисту населення) з урахуванням її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу.

Під час досягнення пенсійного віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, особа звертається до органів Пенсійного фонду України із заявою про видачу довідки про наявний страховий стаж.

Довідка про наявний страховий стаж за формою згідно з додатком видається органами Пенсійного фонду України за заявою особи, до якої додаються копія трудової книжки та у разі потреби документи, що підтверджують трудовий стаж.

Обчислення страхового стажу проводиться відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Органи Пенсійного фонду України надсилають (або надають під особистий підпис у журналі реєстрації видачі довідок) особі довідку про наявний страховий стаж у двох примірниках та пам’ятку про порядок призначення тимчасової допомоги у формі, затвердженій Мінсоцполітики, як правило, в день звернення, але не пізніше ніж через п’ять  робочих днів.

Копія трудової книжки, документи, що підтверджують трудовий стаж, подані особою органу Пенсійного фонду України, зберігаються в особовій справі до досягнення такою особою віку, з якого вона набуває права на пенсійну виплату.

Для призначення тимчасової допомоги особа подає органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання такі документи:

заяву;

документ, що посвідчує особу;

інформацію про адресу зареєстрованого місця проживання (адресу місця фактичного проживання);

документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті);

довідку про наявний страховий стаж, видану органами Пенсійного фонду України;

декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги;

копію рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).

Інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан.

Рішення органу соціального захисту населення про призначення тимчасової допомоги чи про відмову в її наданні може бути оскаржене до органу виконавчої влади вищого рівня або до суду.

Г Р А Ф І К проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Опубліковано Вівторок, 22 травня 2018, 10:04

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові

Посада

День

прийому

Години

прийому

1.

ФАТХУТДІНОВ

Василь Гайнулович

Начальник

головного управління

середа

08.00-12.00

2.

ВЕРЕЩАК

Василь Миколайович

Перший заступник начальника головного управління

понеділок

13.00-17-00

3.

ЗОРКА

Олена Юріївна

Заступник начальника головного управління

середа

08.00-17.00

4.

КОЛОШМАЙ

Галина Володимирівна

Заступник начальника головного управління

четвер

08.00-17.00

5.

ПЕТРОВСЬКА

Тетяна Віталіївна

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

понеділок

08.00-12.00

6.

КРУТІЙ

Вадим Олександрович

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

вівторок

08.00-12.00

7.

НАВРОЦЬКИЙ

Сергій Васильович

Начальник управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи

вівторок

13.00-17.00

8.

САМУТІН

Любов Василівна

Начальник управління пенсійного забезпечення

середа

08.00-17.00

9.

ВАСИЛЬЄВА

Алла Віталіївна

Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

четвер*

08.00-17.00

10.

БУТОВИЧ

Світлана Сергіївна

Начальник юридичного управління

четвер

08.00-12.00

11.

БАРКОВА

Тамара Борисівна

Начальник фінансово-економічного управління – головний бухгалтер

четвер

13.00-17.00

12.

ЧОПИК

Галина  Степанівна

Начальник управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

п’ятниця

08.00-12.00

13.

БОРЕЦЬ

Юлія Тарасівна

Начальник управління адміністративно-господарського забезпечення

п’ятниця

13.00-16.00

14.

Згідно з графіком чергування

 

субота

09.00-12.00

* прийом здійснюється за адресою: м Київ, вул. Терьохіна, 8-а

Жінки, яким присвоєно звання «Мати героїня», інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.

Легалізація заробітної плати

Опубліковано Вівторок, 22 травня 2018, 10:02

На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, нажаль, нормою життя.  Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій.

Здебільшого проблемним питанням щодо легалізації заробітної плати виникає у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, тобто підприємець, частково приховуючи виручку від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах.

Тому, Києво-Святошинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області звертає увагу осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців. Вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок. Також згідно п.4 ст. 16 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» № 1058-IV  від 09.07.2003 р.  наймані працівники можуть самі звернутися до управління Пенсійного фонду або зареєструватись на веб-порталі та отримати інформацію стосовно нарахованої заробітної плати та відрахувань до Пенсійного фонду.

Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.

Звертаємо увагу і самих роботодавців, якщо у вас працюють наймані працівники і з ними укладено трудові угоди, то звітуйте вчасно до відповідних органів.

Відповідно до діючого пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від страхового стажу та заробітку, з якого фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду. Тобто у страховий стаж при виході на пенсію враховуються тільки ті періоди, у яких відбувалось нарахування та за які повністю сплачені страхові внески із заробітної плати у сумі не меншій мінімального страхового внеску.             Нагадуємо, що згідно проекту ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» з 2018 року пропонує встановити право на пенсію за умови наявності 25 років страхового стажу, а з 2028 року 35 років страхового стажу.

Так, станом на 01.05.2018 кількість суб`єктів господарювання у Макарівському районі які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше мінімальної становить 64 (юридичних – 56, фізичних осіб – підприємців – 8, кількість застрахованих осіб 146 та 19 відповідно).

У зв’язку з цим нагадуємо Вам, що відповідно до п.3 ст.265 КЗпП наймані працівники мають право звернутися до Державної інспекції з питань праці щодо порушення їх прав. Роботодавець-порушник повинен нести відповідальність згідно із законом. Тому роботодавцям слід бути готовими до того, що в разі нехтування правами своїх працівників їм доведеться заплатити штраф в сумі 30 розмірів мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. У 2018 р. розмір штрафу: 111 690 грн.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

Результати проведеного перерахунку пенсій «військовим» пенсіонерам на виконання постанови Кабінету Міністрів України №103 від 21.02.2018

Опубліковано Понеділок, 14 травня 2018, 10:02

21 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 103, яка слугувала підставою для проведення перерахунків пенсій військовослужбовцям. Такий перерахунок пенсій передбачений для військовослужбовців Збройних Сил України та інших з 1 січня поточного року. Якщо говорити про колишніх працівників міліції, то такий перерахунок передбачений з 1 січня 2016 року.Зазначеним перерахунком охоплено 27767 «військових» пенсіонерів Київщини. 

     Починаючи з кінця березня головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області почали проводитись доплати перерахованих пенсій. В результаті проведеного перерахунку на фінансування виплат перерахованих коштів було спрямовано біля 122 млн. грн. Середній розмір підвищення пенсії становить близько 1500 грн.

         Насьогодні проводиться робота по опрацюванню звернень громадян, які виявили бажання змінити вид пенсії та поновити виплату пенсії за нормами Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».Для визначення розміру пенсії, головним управлінням передаються додаткові списки пенсіонерів до уповноважених структурних підрозділів силових міністерств та відомств.

         Звернутись із заявою про замовлення довідки про грошове забезпечення для перерахунку пенсій згідно з Постановою №103 для визначення розміру пенсії, пенсіонери можуть особисто до управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Терьохіна, 8А. А також, для зручності, таку заяву пенсіонер може надати в об’єднані управління Пенсійного фонду України Київської області за місцем проживання.

Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Опубліковано П'ятниця, 11 травня 2018, 09:32

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 22.12.2015 № 146 (у редакції наказу головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

від 27.02.2018 № 122)

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові

Посада

День

прийому

Години

прийому

1.

ФАТХУТДІНОВ

Василь Гайнулович

Начальник

головного управління

середа

08.00-12.00

2.

ВЕРЕЩАК

Василь Миколайович

Перший заступник начальника головного управління

понеділок

13.00-17-00

3.

ЗОРКА

Олена Юріївна

Заступник начальника головного управління

середа

08.00-17.00

4.

КОЛОШМАЙ

Галина Володимирівна

Заступник начальника головного управління

четвер

08.00-17.00

5.

ПЕТРОВСЬКА

Тетяна Віталіївна

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

понеділок

08.00-12.00

6.

КРУТІЙ

Вадим Олександрович

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

вівторок

08.00-12.00

7.

НАВРОЦЬКИЙ

Сергій Васильович

Начальник управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи

вівторок

13.00-17.00

8.

САМУТІН

Любов Василівна

Начальник управління пенсійного забезпечення

середа

08.00-17.00

9.

ВАСИЛЬЄВА

Алла Віталіївна

Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

четвер*

08.00-17.00

10.

БУТОВИЧ

Світлана Сергіївна

Начальник юридичного управління

четвер

08.00-12.00

11.

АНТОШКО

Оксана Володимирівна

В.о. начальника фінансово-економічного управління –

головного бухгалтера

четвер

13.00-17.00

12.

ЧОПИК

Галина  Степанівна

Начальник управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

п’ятниця

08.00-12.00

13.

БОРЕЦЬ

Юлія Тарасівна

Начальник управління адміністративно-господарського забезпечення

п’ятниця

13.00-16.00

14.

Згідно з графіком чергування

 

субота

09.00-12.00

* прийом здійснюється за адресою: м Київ, вул. Терьохіна, 8-а

Жінки, яким присвоєно звання «Мати героїня», інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.

Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Київської облдержадміністрації (м. Київ, пл. Лесі Українки, 1)

Опубліковано П'ятниця, 11 травня 2018, 09:27

з/п

Дні

тижня

Прізвище, ініціали керівника, який веде прийом

 

Посада керівника,

який веде прийом

Години прийому

1.

перший вівторок щомісяця

 

Горган О.Л.

голова

облдержадміністрації

 

10.00-12.00

2.

перша, третя середа щомісяця

 

Анісімов А. Є.

перший заступник голови облдерж­адміністрації

 

10.00-12.00

3.

перша, третя середа щомісяця

 

Денисенко Ю. О.

заступник голови облдержадміністрації

14.00-16.00

4.

перший, третій четвер

щомісяця

 

Назаренко Д. Ю.

заступник голови облдержадміністрації

14.00-16.00

5.

перша, третя п’ятниця щомісяця

 

Кучер В.А.

заступник голови облдержадміністрації

10.00-12.00

6.

 

Турчак І. М.

заступник голови облдержадміністрації

 

7.

субота

 

За окремим графіком

Жінки, яким присвоєно звання „Мати-героїня”, інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.

Графік прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України

Опубліковано П'ятниця, 11 травня 2018, 09:23

Посада, прізвище, ім’я,

 по батькові

 

Адреса

проведення прийому

День прийому

Часи прийому

Міністр

РЕВА

Андрій Олексійович

 

 

пров. Музейний, 12

 

 

четвертий

понеділок

парного  місяця

 

з 15.00

до 17.00

 

Перший заступник Міністра

КРЕНТОВСЬКА

Ольга Петрівна

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

третій четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

Державний секретар

ІВАНКЕВИЧ

Віктор Вікторович

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

перший четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

Заступник Міністра

ФЕДОРОВИЧ

Наталія Володимирівна

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

четвертий четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 

Заступник Міністра

ШАМБІР

Микола Іванович

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

другий четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

Заступник Міністра

ПРИВАЛОВ

Олександр Віталійович

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

перший вівторок

кожного місяця

 

з 11.00

до 13.00

 

Заступник Міністра з питань

європейської інтеграції

ЧУРКІНА

Олександра Ігорівна

вул. Еспланадна, 8/10

другий вівторок

кожного місяця

з 11.00

до 13.00


Примітка. Попередній запис на особистий прийом до керівників Міністерства проводиться не пізніше ніж за 3 робочих дні до дати проведення особистого прийому:

з понеділка по четвер – з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю – з 09.30 до 13.00 та 14.00 до 15.30.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду України та керівниками структурних підрозділів

Опубліковано П'ятниця, 11 травня 2018, 09:20

п/п

Дні тижня

Прізвище, ім'я,
по батькові

Посада

Години прийому

1.

Щопонеділка

 

Шуляк

Алла Павлівна

 

Директор департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю

10.00-17.00

Усачова

Тетяна Миколаївна

Директор департаменту персоналу та адміністративного забезпечення

2.

 

Щовівторка

 

Машкін

Владислав Геннадійович

 

Заступник

Голови правління

10.00-13.00

 

Рябцева

Тетяна Борисівна

 

Директор юридичного департаменту

10.00-17.00

3.

Перша, третя середа місяця

Зарудний

Олексій Борисович

Голова правління

11.00-13.00

4.

Щочетверга

Ковпашко

Ірина Василівна

Заступник

Голови правління

10.00-13.00

Охріменко

Олена Валентинівна

Директор департаменту пенсійного забезпечення

10.00-17.00

5.

Щоп’ятниці

Король

Тетяна Іллівна

Директор фінансово-економічного департаменту

10.00-17.00

 

Малецький

Олександр Миколайович

 

Директор департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів

Графік прийому громадян пунктами обслуговування Києво-Святошинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області

Опубліковано Понеділок, 07 травня 2018, 13:49

м.Боярка (приміщення міської ради) вул..Грушевського,39

Понеділок, четвер

09:00-16:00

04598 4-16-91

066-368-94-06

 

с.Білогородка,(приміщення сільської ради), вул.Володимирська, 33

Вівторок

09:00-16:00

044406-39-50

098-596-08-41

с.Горенка, ( приміщення сільської ради), вул.І.Франка, 125-А

Перша, третя середа місяця

10:00-13:00

04598 5-96-16

050-717-79-80

смт.Чабани, (територія ННЦ «Інститут Землеробства НААН»), вул.Машинобудівників, 2Б

Середа

09:00-16:00

044-526-15-43

093-569-81-63

П’ятниця

09:00-13:00

с.Бишів,(приміщення сільської ради), вул..Київська, 48

Середа

09:00-14:00

04578 2-12-89

098-993-31-72

с.Дмитрівка, ( приміщення сільської ради) вул. Садова, 2

Понеділок

09:00-13:00

093-306-12-40 045987-92-87

Календар

<< < липня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31