Києво-Святошинська районна рада

ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Опубліковано Середа, 21 лютого 2018, 14:16

Веб-портал – це унікальна можливість для кожного українця контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, не відриваючись від монітора персонального комп’ютера. Адже користувач має доступ до повного переліку страхувальників, які подавали про нього відомості в систему персоніфікованого обліку, інформацію про суми заробітку, з яких сплачено страхові внески, кількість днів для стажу за кожен місяць починаючи з 2000 року.

Окрім того, користувач – фізична особа має змогу оперативно отримати відомості про спеціальний (пільговий) стаж і стаж, який зараховують без сплати страхових внесків. Також є змога ознайомитися з умовами та порядком призначення, перерахунку пенсії; отримати виписку за даними про призначену пенсію (для пенсіонерів); ознайомитися з формами заяв для призначення, перерахунку й виплати пенсії, а також допомоги на поховання, і заповнити їх, користуючись інструкціями. Користувач може надіслати запит на підготовку документів; надіслати звернення й отримати відповідь тощо. Інформація на порталі оновлюється щомісяця.

Для реєстрації багато не треба: варто лише прийти у своє управління Пенсійного фонду й написати заяву. При собі необхідно мати документи, що засвідчують особу (паспорт, картку платника податків – фізичної особи) . В управлінні громадянин отримує ідентифікатор. Потім треба зайти на веб-портал Пенсійного фонду (www.portal.pfu.gov.ua) та закінчити процедуру реєстрації в пункті меню, заповнивши необхідні поля.

Після реєстрації на веб-порталі автоматично створюється особистий кабінет користувача, з якого і здійснюється доступ до електронних послуг Пенсійного фонду.

Шановні платники!

Опубліковано П'ятниця, 16 лютого 2018, 11:28

Легалізація заробітної плати – загальнодержавна проблема. На превеликий жаль, вона не оминула і наш  Києво-Святошинський  район. Заробітна плата «в конвертах» - проблема в першу чергу, соціальна, адже кошти на виплату пенсій та допомоги ми отримуємо за рахунок відрахувань від фонду оплати праці. Тіньова заробітна плата оминає нарахування на фонд оплати праці.  При призначенні пенсії багато застрахованих осіб стикаються з цією проблемою. Вони доводять аргументи, що заробітна плата у них була значно вища, а чомусь страховий стаж зараховується не повністю, але ці доводи до справи не додати. Звертаємо увагу, що при нарахованій мінімальній заробітній платі працівник може розраховувати на мінімальний розмір пенсії, а що говорити про тих, яким нараховують 0,5 мінімальної ставки.

На сьогодні у Києво-Святошинському об’єднаному УПФУ понад 195 юридичних осіб  та суб’єктів підприємницької діяльності нараховують заробітну плату на рівні або менше мінімальної.

Отже, звертаємося до всіх застрахованих осіб! Тримайте на контролі свою заробітну плату, вимагайте у роботодавців фактичного її нарахування та сплати з неї страхових внесків, звертайтесь до відділу персоніфікованого обліку ПФУ та в управління соціального захисту населення, якщо у вас виникають сумніви  по нарахуванню заробітної плати.

Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за своїми доходами, які впливають на розмір вашої майбутньої пенсії.

Не будьте байдужими  і думайте про своє майбутнє сьогодні!

У Києво-Святошинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Київської області підсумовано результати роботи за 2017 рік

Опубліковано П'ятниця, 16 лютого 2018, 11:20


У Києво-Святошинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Київської області 12 лютого поточного року підсумовано результати роботи за 2017 рік, які розглядались на виїзній нараді при начальнику головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Василю Фатхутдінову, яка відбулася у с.Чайки, вул. Грушевського 60 ТОВ «Валартін фарма»

На нараду були запрошені перший заступник голови Києво-Святошинської районної державної адміністрації Кошик Артем Леонідович, голова громадської організації Учасників АТО «Мужність» Виноградов Володимир Вікторович, Опанасенко Олександр Олександрович голова громадської організації “Макарівська районна організація ветеранів України  , Пастовенський Анатолій Володимирович голова громадської організації “Києво-Святошинська районна організація ветеранів України”, керівний склад та спеціалісти Києво-Святошинського об’єднаного управління.

Під час засідання було заслухано начальника Києво-Святошинського об’єднаного управління ПФУ Станіслава Анатолійовича Токаря, першого заступника начальника управління  –Людмилу Миколаївну Євтушенко, начальника юридичного відділу Желінську Наталію Василівну, заступника начальника управління  Поліщук Тетяну Василівну. 

За результатами роботи підпорядкованого управління було визначено ряд першочергових завдань, які потребують невідкладного виконання. Серед основних: своєчасна та в повному обсязі виплата пенсій, виконання доведеного плану надходження коштів, активізація інформаційно-роз’яснювальної роботи з молоддю, продовжувати роботу по наближенню послуг для мешканців віддалених населених пунктів та проводити відкриття пунктів обслуговування громадян. 

Начальник головного управління наголосив, що 2017 рік це рік реорганізації та пенсійної реформи, і поставлені завдання були воконані, але зміна умов обслуговування громадян — це процеси, які наразі тривають в органах Пенсійного фонду України, а це можливість змінюватись, покращувати якість надання послуг, забезпечуючи їхню доступність та високу якість.

Пенсійне забезпечення державних службовців в умовах реформування пенсійної системи

Опубліковано Середа, 07 лютого 2018, 14:43

            З 11.10.2017 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» №2148–VІІІ від 03.10.2017.

       Вказаним Законом змінено умови щодо пенсійного забезпечення окремих категорій громадян, які працюють або працювали на посадах, які за раніше діючим законодавством давали право на спеціальне пенсійне забезпечення за окремими законами. До таких осіб належать, зокрема, науковці, посадові особи органів місцевого самоврядування, журналісти, яким, враховуючи законодавчі зміни, пенсійне забезпечення в подальшому надаватиметься на умовах Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

            Разом з тим, зміни в пенсійному забезпеченні з жовтня 2017 року не стосуються призначення пенсій державним службовцям в рамках дії Закону України «Про державну службу» №889–VІІІ від 10.12.2015.

            Відтак, право на призначення пенсії державного службовця відповідно до цього Закону зберігається за особами, які:

– станом на 01.05.2016 займали посади державної служби та набули на цю дату необхідний стаж державної служби не менше 10 років на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених статтею 25 Закону України «Про державну службу» № 3723 –ХІІ від 16.12.1993 та актами Кабінету Міністрів України;

– станом на 01.05.2016 не працювали на посаді державної служби та набули на цю дату не менше 20 років на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених статтею 25 Закону України «Про державну службу» № 3723 –ХІІ від 16.12.1993 та актами Кабінету Міністрів України;

– досягли встановленого пенсійного віку за цим Законом;

– мають необхідний страховий стаж відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» на дату призначення такого виду пенсії: для жінок – 30 років, для чоловіків – 35 років;

– раніше не отримували пенсію відповідно до Закону України «Про державну службу» від 16.12.1993 №3723-ХІІ.

            Звертаємо увагу, що у випадку, якщо особа, якій призначено пенсію на умовах Закону України «Про державну службу», продовжує працювати на посадах державної служби,  з 1 жовтня 2017 року у період роботи пенсія такій особі виплачуватиметься у розмірі, обчисленому відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Після звільнення з роботи виплата пенсії поновлюється в повному обсязі. Зазначені обмеження щодо виплати пенсії не застосовуються до осіб з інвалідністю I та II груп, осіб з інвалідністю внаслідок війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», яким пенсія виплачується в призначеному розмірі незалежно від факту роботи і займаної посади.

Заробіток у конверті, як це вплине на розмір майбутньої пенсії…

Опубліковано Середа, 31 січня 2018, 14:17

В нинішній час часто трапляються випадки, коли роботодавці офіційно не реєструють своїх найманих працівників, виплачуючи їм заробітну плату в конверті. А громадяни, які погоджуються з такими умовами, сприяють розвитку тіньових схем і зменшують свою соціальну захищеність. Як це вплине на розмір майбутньої пенсії?

Розмір пенсії за віком залежить від величини страхового стажу і розміру заробітної плати, з якої було сплачено страхові внески.

Відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі — Закон 1058) страховий стаж — це період, протягом якого за особу щомісяця сплачуються страхові внески в сумі не меншій за мінімальний. Тобто якщо працівнику нараховано заробітну плату не менше законодавчо встановленого мінімального рівня та з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України, такий місяці повністю зараховується у страховий стаж.

Якщо ж сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачено внески, менша за мінімальний рівень і не здійснено доплату до мінімального страхового внеску, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно сплаченим внескам. Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує за своїх найманих працівників соціальні внески (причиною може бути, зокрема, виплата заробітної плати в конвертах), то ці періоди випадають із страхового стажу найманого працівника.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі — Закон 2148) змінено норми статті 26 Закону 1058 та визначено нові умови виходу на пенсію за віком починаючи з 1 січня 2018 року.

Зокрема, по 31 грудня 2017 року право на призначення пенсії за віком особи мали після досягнення 60 років та за наявності страхового стажу не менш як 15 років. Починаючи з 1 січня 2018 року пенсію за віком після досягнення 60 років призначатимуть відповідно до статті 26 Закону 1058  і кількість необхідного стажу вже становитиме від 25 до 35 років.

Новою нормою є положення про можливість призначення пенсії за віком незалежно від віку. Зокрема, починаючи з 1 січня 2028 року за наявності 40 і більше календарних років страхового стажу пенсію за віком призначатимуть незалежно від віку. Це передбачено частиною п'ятою статті 26 Закону 1058.

Отже, розмір пенсії в солідарній системі залежить від страхового стажу та, що важливіше, від заробітку (доходу) протягом усієї трудової діяльності, з якого було сплачено внески до Пенсійного фонду України.

Тож чи варто погоджуватися з роботодавцем на отримання заробітної плати в конверті?

Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на Ваші пенсійні справи!

Опубліковано Понеділок, 29 січня 2018, 14:36

Зареєстровані користувачі цього ресурсу мають можливість вирішувати свої актуальні питання в режимі он-лайн, а саме:

  • отримати інформацію, накопичену в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • здійснювати контроль за даними, які вносяться до системи персоніфікованого  обліку та впливають на пенсійне забезпечення (для застрахованих осіб);
  • подати звернення чи скаргу в органи Пенсійного фонду;
  • отримати відомості з власної пенсійної справи щодо сум призначеної пенсії з урахуванням всіх встановлених надбавок, виду пенсії, терміну виплати пенсії тощо.
  • записатися на прийом до фахівців Фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування.

Послуги, які надає Веб-портал, також є актуальними для людей похилого віку та людей з особливими потребами, оскільки ряд питань вирішується дистанційно. Зареєструвавшись на порталі з використанням ЕЦП можна подавати до органів Пенсійного фонду заяву про призначення пенсії або заяву про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем.

Раніше за цією інформацією необхідно було особисто звертатись до управлінь Фонду. Сьогодні сучасні інформаційні технології дозволяють спростити таку процедуру. Треба лише зареєструватись, як користувач Веб-порталу Пенсійного фонду України.

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена. Передбачено два способи реєстрації:

  • перший спосіб реєстрації на Веб-порталі електронних послуг - при наявності електронно-цифрового підпису (ключа ЕЦП) громадяни мають можливість миттєвої он-лайн реєстрації;
  • другий спосіб - за логіном. Для цього потрібно підійти до управління Фонду (незалежно від місця реєстрації), взявши з собою ідентифікаційний код і паспорт, та заповнити заяву. Вся процедура займе лише кілька хвилин. Після заповнення заяви, Ви отримаєте Реєстраційний код (код заяви). Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, тобто, зберігати його в таємниці до моменту закінчення реєстрації. Завершити реєстрацію можна в будь-який зручний момент, зайшовши на Веб-портал в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), обравши пункт меню “Зареєструватися”.

Слід зауважити, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Усі послуги Веб – порталу є безкоштовними.

Варто тільки спробувати, і Ви відчуєте всі переваги отримання електронних послуг Пенсійного фонду України!

Що робити за нестачі страхового стажу

Опубліковано Середа, 24 січня 2018, 12:40

Особи, які незабаром досягнуть пенсійного віку, але не мають достатнього страхового стажу для набуття права на пенсійне забезпечення, можуть поповнити його  нестачу такими способами:

 -  працевлаштувавшись на роботу, якщо тривалість часу до настання пенсійного віку дозволяє набути потрібну кількість стажу (адже роботодавці повинні забезпечувати оплату праці в сумі, не меншій за встановлену законодавством мінімальну заробітну плату, і право кожного робітника вимагати дотримання цих норм);

- шляхом укладення в органах державної фіскальної служби договору про добровільну участь в загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні, здійснивши одноразову сплату за минулі періоди, в які не підлягали такому страхуванню, або забезпечивши таку участь в поточному часі;

-  завдяки підтвердженню «іноземного» стажу, за умови набуття його в країнах, з якими Україна уклала договори в галузі соціального забезпечення, - з огляду на те, що чимало українців працювали або продовжують працювати за кордоном (зокрема, в Іспанії, Португалії, Чехії, Словаччині, Польщі, Болгарії, країнах Прибалтики).

            В період по 31 грудня 2017 року право на пенсію ще можуть реалізувати чоловіки після досягнення ними 60-річного віку та жінки після виповнення 58 років (які народилися, зокрема, в період по 30 вересня 1959 року) за наявності у них не менше 15 років страхового стажу. А вже у 2018 році необхідний стаж, який забезпечуватиме право виходу на пенсію, становитиме не менше 25 років і в подальшому (до 2028 року) збільшуватиметься щороку на рік.

            При цьому важливо знати, що громадянам, які з тих чи інших причин не набули достатнього страхового стажу для виходу на пенсію на дату досягнення ними пенсійного віку, але матимуть не менше 15 років страхового стажу, в період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2020 року може бути призначена тимчасова державна соціальна допомога, яка  призначатиметься органами соціального захисту населення з урахуванням майнового стану та середньомісячного сукупного доходу і виплачуватиметься до досягнення віку, з якого особа набуває права на призначення пенсії. При цьому наявність 15-річного страхового стажу надає  право на призначення пенсії після досягнення 65 років.

Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Опубліковано Понеділок, 22 січня 2018, 10:31

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові

Посада

День

прийому

Години

прийому

1.

ФАТХУТДІНОВ

Василь Гайнулович

Начальник

головного управління

середа

08.00-12.00

2.

ВЕРЕЩАК

Василь Миколайович

Перший заступник начальника головного управління

понеділок

13.00-17-00

3.

ЗОРКА

Олена Юріївна

Заступник начальника головного управління

середа

08.00-17.00

4.

ПЕТРОВСЬКА

Тетяна Віталіївна

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

понеділок

08.00-12.00

5.

КРУТІЙ

Вадим Олександрович

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

вівторок

08.00-12.00

6.

НАВРОЦЬКИЙ

Сергій Васильович

Начальник управління персоналу та
організаційно-інформаційної роботи

вівторок

13.00-17.00

7.

САМУТІН

Любов Василівна

Начальник управління пенсійного забезпечення

середа

08.00-17.00

8.

ВАСИЛЬЄВА

Алла Віталіївна

Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

четвер*

08.00-17.00

9.

БУТОВИЧ

Світлана Сергіївна

Начальник юридичного управління

четвер

08.00-12.00

10.

АНТОШКО

Оксана Володимирівна

В.о. начальника фінансово-економічного управління –

в.о. головного бухгалтера

четвер

13.00-17.00

11.

ЧОПИК

Галина  Степанівна

Начальник управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

п’ятниця

08.00-12.00

12.

БОРЕЦЬ

Юлія Тарасівна

Начальник управління адміністративно-господарського забезпечення

п’ятниця

13.00-16.00

13.

Згідно з графіком
чергування

 

субота

09.00-12.00

* прийом здійснюється за адресою: м Київ, вул. Терьохіна, 8-а

Жінки, яким присвоєно звання «Мати героїня», інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.

РОЗПОЧАВСЯ ЧЕРГОВИЙ ЕТАП ЕЛЕКТРОННОГО ДЕКЛАРУВАННЯ

Опубліковано Середа, 17 січня 2018, 10:56

З 1 січня 2018 року розпочався черговий етап подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави, або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» державні службовці, інші суб’єкти декларування зобов’язанні щорічно до 1 квітня подати декларацію про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру, шляхом заповнення на офіційному веб - сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за минулий рік, за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції.
У випадку виявлення суб’єктом декларування помилок у поданій ним декларації він має право упродовж семи днів після подання декларації подати виправлену декларацію.

Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.

По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування .

По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз’ясненнями щодо заповнення форми е-декларації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Календар

<< < лютого 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28