Києво-Святошинська районна рада

Запроваджені в Україні зміни дозволять отримати нову якість життя, – Володимир Гройсман

Опубліковано Середа, 21 лютого 2018, 13:46

Запроваджені Урядом України зміни в ключових сферах життєдіяльності держави дозволять отримати нову якість життя – від освіти й охорони здоров’я до ефективного подолання корупції. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час міжнародної конференції високого рівня з питань реформ в Україні.

Глава Уряду підкреслив, що конференція проходить у роковини загибелі учасників Революції Гідності. І саме в ці дні – час згадати, що саме було зроблено за останні 4 роки.

«Базові позиції у нас були дуже слабкі, і зараз потрібно впроваджувати наймасштабніші реформи в усіх сферах життя, - сказав Глава Уряду. - Ми будуємо нову Україну».

За  словами Прем'єр-міністра, вже в середньостроковій перспективі свої результати дадуть запроваджені Урядом реформи в освіті, системі охорони здоров’я, пенсійній системі, реформи державного управління. На часі – зміни в управлінні державним майном, в процесі залучення інвестицій, в посиленні дерегуляції та децентралізації. Окрема увага – створенню антикорупційного суду. «Ми сформували всю антикорупційну інфраструктуру. Але не вистачає важливого елементу – справедливого суду. Наше завдання – найближчими місяцями прийняти рішення про створення незалежного, відкритого антикорупційного суду. Цей інструмент дасть можливість поставити крапку в дискусіях щодо корупції в Україні», - наголосив Глава Уряду.

Він підкреслив, що сьогодні перед Україною стоять великі загрози і шалений популізм. «Але ми маємо працювати, - додав Володимир Гройсман. - Ми 8 кварталів поспіль маємо ріст економіки. На 2018 рік передбачаємо 3% економічного зростання. Але при правильних рішеннях, думаю, що в середньостроковій перспективі матимемо 5 і більше відсотків зростання».

Прем’єр-міністр наголосив, що Уряд продовжить співпрацю з МВФ, концентруватиме увагу на макростабільності, здійснюватиме плани щодо інвестицій в інфраструктуру та нарощування експорту. «Те, що ми змінили і змінюємо, дасть можливість отримати нову якість життя», - впевнений Володимир Гройсман.   

Україна продовжує політику реформ і готова запропонувати партнерам нові горизонти співпраці, – Володимир Гройсман на зустрічі з Главою МЗС Данії

Опубліковано Середа, 21 лютого 2018, 13:45

Україна активно впроваджує зміни в різних сферах життя держави і готова запропонувати міжнародним партнерам нові горизонти й нові вектори співпраці. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час зустрічі з Міністром закордонних справ Данії Андерсом Самуельсеном. Глава Уряду відзначив підтримку Данії у санкційній політиці проти держави-агресора і подякував за всебічне сприяння проведенню реформ в Україні.

«Ми також вітаємо ініціативу Данії у проведенні міжнародної конференції з питань українських реформ (влітку в Копенгагені)», - сказав Глава Уряду.

Він нагадав, що аналогічна конференція мала місце в Лондоні влітку минулого року і стала добрим майданчиком для обміну думками та пошуку ефективних рішень, які впроваджуються сьогодні. Володимир Гройсман наголосив, що Україні є що запропонувати партнерам. За останні півроку держава значно просунулася на шляху реформ, передусім в освіті, судовій системі, пенсійній системі, охороні здоров'я, державному управлінні.   

Уваги заслуговують  антикорупційні ініціативи, які втілюються, в тому числі за підтримки Уряду Данії, а також запровадження нового законодавства в сфері залучення інвестицій. Ухвалені законодавчі ініціативи, наголосив Прем’єр-міністр, суттєво посилюють захист інвесторів і запроваджують норми англійського права на економічні процеси.

«Сьогодні нам треба започатковувати роботу антикорупційного суду, продовжувати медичну реформу, реформу енергосектору, реформу державної служби й децентралізацію. Ми бачимо, що треба посилити, де сконцентрувати увагу. І ми відкриті до конструктивних дискусій щодо подальших планів», - сказав Володимир Гройсман.   

У свою чергу Андерс Самуельсен підкреслив, що Данія і надалі сповідуватиме політику підтримки України. «Ми знаємо, що реформи зазвичай непопулярні – в будь-якій країні. Але хочемо наголосити, що ми будемо підтримувати вашу державу і Уряд у вашій нелегкій роботі», - сказав дипломат.     

Довідково

Данія входить до числа провідних торговельних партнерів України серед держав-членів ЄС. Обсяг двосторонньої торгівлі за підсумками 2017 р. зріс на 15% - до 540,8 млн доларів. Розвитку відносин сприяє зона вільної торгівлі Україна-ЄС. Найбільший інтерес представляє співробітництво в машинобудуванні, виробництві автомобільних комплектуючих, харчовій промисловості і легкій промисловості.

У Київській області найнижчий рівень нетерпимості до внутрішньо переміщених осіб

Опубліковано Середа, 14 лютого 2018, 09:27

Згідно з дослідженням, яке було оприлюднене Міністерством з окупованих територій, найвищий рівень нетерпимості до внутрішньо переміщених осіб був зареєстрований у Харкові та Харківській області. Найнижчий – у Київській та Львівській областях.

Це дає підставу говорити про те, що старий кремлівський міф рухнув. Мовляв, до людей з Донбасу та Півдня найгірше ставляться на Заході України, ніби-то, наша країна розділена ментальним мечем.

Це неправда і старий розподіл, який придумали кремлівські технологи, на три сорти і три різних види регіонів – не підтверджуються.

На Львівщині найкраще ставляться до вихідців з Донбасу, де вони можуть зустріти не тільки гарне відношення, але і доступне житло, умови для бізнесу, нові робочі місця. Це свідчить, що для людей, яких свого часу медіа розділяли, як ворогів, ця інформація виявилась неправдивою.

Ті регіони, які один одному демонструвались як ворожі, сьогодні насправді стали найбільшими побратимами та це демонструється сьогодні на яскравих життєвих прикладах і на статистичних даних.

Взагалі даний історичний етап має безліч мінусів і катастроф, але саме внутрішня міграція ще дасть свій історичний плюс: ще більше об’єднає українців і створить відчуття дому, незалежно від регіону. Особливо в тих, в кого такого відчуття не було і вони були сильно прив'язані виключно до власного району проживання.

З ЛЮТОГО «ДОСТУПНИХ ЛІКІВ» СТАНЕ БІЛЬШЕ

Опубліковано Вівторок, 06 лютого 2018, 12:20

Уряд розширив програму «Доступні ліки», за якою можна отримати препарати від хронічних захворювань в аптеці за рецептом безкоштовно або з незначною доплатою. З лютого 2018 року перелік препаратів, що входять до програми, збільшився на 20%.

В оновленому переліку 239 препаратів від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми, які застосовуються для амбулаторного лікування (раніше до програми були включені 198 препаратів). Стало більше на 24 препарати від серцево-судинних захворювань, на 14 - від діабету ІІ типу, на 3 – від бронхіальної астми.

До програми включені препарати 48 виробників: 30 іноземних та 18 українських.

47 препаратів можна отримати безкоштовно

47 препаратів з оновленого переліку можна отримати в аптеці безкоштовно за рецептом лікаря. Найдешевший з них Еналаприл (від серцевих захворювань) українського виробника, який коштує 4,76 грн., найдорожчий – Пульмікорт (від бронхіальної астми) швецького виробника, вартість якого 878,54 грн.

Вартість цих препаратів повністю компенсує держава, їх надають безкоштовно, за інші препарати пацієнт здійснює незначну доплату. Гроші за надані громадянам ліки за цією програмою держава перераховує аптечним закладам. З початку дії програми аптекам було перераховано з бюджету за ліки понад 600 мільйонів гривень.

Процедура отримання «доступних ліків» не змінилась

Як і раніше, для того, щоб отримати препарати за програмою «Доступні ліки», потрібно звернутись за рецептом до лікаря первинної ланки – сімейного лікаря чи терапевта, що працює в поліклініці, амбулаторії або має власну практику. Тільки він має право виписати рецепт на ліки, що беруть участь в програмі.

В рецепті лікар вказує не торгову назву препарату, а діючу речовину. З рецептом потрібно прийти до аптеки з позначкою «Доступні ліки» і обрати препарат, який містить вказану в рецепті діючу речовину, та отримати його безкоштовно або з незначною доплатою. Кількість аптек, де можна отримати доступні ліки, постійно збільшується і на сьогодні до участі в програмі долучились понад 6760 аптек – це кожна третя аптека в країні.

Урядова програма «Доступні ліки» почала діяти 1 квітня 2017 року і за цей час держава відшкодувала вартість ліків від хронічних захворювань за майже 14 мільйонами рецептів на загальну суму понад 600 млн.грн. У 2018 році уряд збільшив фінансування програми на 40% - до 1 млрд.грн., кошти на реалізацію програми було перераховано урядом в регіони на початку січня.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України

Уряд підтримує важливі інфраструктурні проекти об’єднаних територіальних громад

Опубліковано Середа, 31 січня 2018, 16:22

Уряд ухвалив рішення, згідно якого кошти з Державного фонду регіонального розвитку будуть направлені в першу чергу на реалізацію важливих для громад проектів, а саме:

-          будівництво і модернізацію дитячих садочків;

-          модернізацію об’єктів профтехосвіти;

-          об’єкти екстреної медицини;

-          розвиток електронної економіки;

-          розбудову закладів фізичного виховання та спорту

-          об’єкти інфраструктури, критично важливі для громад.

 

Таким чином Уряд дав старт максимально ефективному розпорядженню коштами фонду, а це 6 млрд грн у 2018 році, для підтримки розвитку соціальної сфери і підвищенню комфорту життя об’єднаних територіальних громад. Загалом завдяки різним інструментам підтримки та розвитку регіонів громади отримають ресурси для розвитку загальним обсягом близько 11 млрд грн.

«Уряд через механізми регіонального розвитку цього року фінансує близько 11 млрд грн, - заявив Прем’єр-міністр. - Ми підготували рішення Уряду, яке дозволить сфокусувати увагу місцевих органів влади на пріоритетних проектах».

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України

Уряд передав об’єднаним громадам у власність землі за межами населених пунктів

Опубліковано Середа, 31 січня 2018, 16:19

Кабінет Міністрів України розпочинає процес передачі землі поза межами населених пунктів у власність об'єднаним територіальним громадам. Згідно з розпорядженням КМУ, вже з 1 лютого розпочнеться процес передачі землі поза межами населених пунктів у власність об’єднаних територіальних громад.

Як саме земля буде передана в розпорядження громадам

Уряд надав розпорядження Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру з 1 лютого 2018 року провести інвентаризацію таких земель з подальшою передачею земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідних об’єднаних територіальних громад відповідно до статті 117 Земельного кодексу України.  Також відтепер передача таких земельних ділянок в користування (виключно шляхом проведення аукціонів) або у власність буде здійснюватись тільки за погодженням з об’єднаними територіальними громадами та після прийняття ними рішення відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

«З завтрашнього дня жоден геокадастр країни не має права приймати одноосібні рішення, - сказав Володимир Гройсман. – Не дай Бог хтось спробує передати землю поза межами населеного пункту (без згоди ОТГ). За це буде чітка кримінальна відповідальність – викинемо з кабінету».

Урядове рішення сприятиме розвитку громад

Завдяки ініціативі Уряду відтепер не чиновники, а самі громади прийматимуть рішення, які сприятимуть розвитку сільськогосподарського виробництва, залученню інвестицій, суттєво збільшать надходження до місцевих бюджетів. Також децентралізація земельних відносин дозволить побороти проблему корупції в цій сфері. Рада громади сама визначає ставку земельного податку, 100% якого залишається в місцевому бюджеті.

Скільки землі зможуть отримати в розпорядження об’єднані громади

Минулого року бюджетні надходження об’єднаних громад від плати за землю зросли на 20% – до 1,4 млрд грн. Завдяки рішенню Уряду надходження зможуть суттєво збільшитись, адже у розпорядження об’єднаних територіальних громад може перейти до 7,2 млн га, з яких 2,5 млн га ще не розподілені між користувачами. Податкові надходження за використання земель, що знаходяться поза межами населених пунктів, можуть скласти до 10% бюджетних надходжень ОТГ.

Чому об’єднані громади мають розпоряджатись землями за межами населених пунктів

Наразі землями поза межами населених пунктів розпоряджається  Держгеокадастр. Суттєва частина цих земель здавалася в оренду за найменшою орендною платою – 1-3%, тобто за цінами, нижчими за ринкові, а об’єднані територіальні громади були повністю усунені від розпорядження такими земельними ділянками державної власності. Це збільшувало корупційні ризики, а громади недотримували кошти на свій розвиток. Органи місцевого самоврядування фактично мали вплив лише на 12% власних територій і були позбавлені можливостей ефективно планувати їх розвиток.

Як збільшаться бюджети громад завдяки урядовому рішенню

Завдяки більш широким можливостям органів місцевого самоврядування у частині розпорядження земельними масивами, орієнтовні обсяги додаткових надходжень до місцевих бюджетів від сплати за землю, за оцінками експертів, можуть зрости на 30-40% .

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України

«Консультує Міністр юстиції України»

Опубліковано Четвер, 18 січня 2018, 13:00

Скажіть будь-ласка як оформляється закордонний паспорт для дітей? Наперед дуже вдячна за допомогу.
                                      Христина Степанчишин

Які закордонні паспорти зараз видають?Паспорт для виїзду за кордон виготовляється у формі книжечки, правий форзац якої містить безконтактний електронний носій – «чіп». 20 грудня 2016 року припинено прийом документів для оформлення паспортів без «чіпа» з інформацією про особу та її біометричних даних (відцифрованого обличчя, підпису та відбитків пальців особи).
Куди звернутись оформлення закордонного паспорта?

•          До територіальних органів та територіальних підрозділів Державної міграційної служби;

•          До центрів надання адміністративних послуг;

•          До державного підприємства «Документ»;

•        До закордонної дипломатичної установи (у разі постійного проживання або тимчасового перебування особи за кордоном).

У окремих випадках звернення можливе лише до територіального органу ДМС:

•          Втрата або викрадення паспорта, потреба обміні під час перебування в Україні особи, яка постійно проживає за кордоном.

•          Якщо особа не може пересуватися самостійно або потребує термінового лікування.

•          Оформлення документів для виїзду на постійне проживання усиновленої дитини.
Які необхідно зібрати документи?
1.         Паспорт громадянина України (для особи, яка досягла 14-річного віку);
2.         Свідоцтво про народження або документ, який підтверджує факт народження (якщо немає 14 років).
3.    Документ, який посвідчує особу законного представника, у разі подання документів законним представником, крім випадків, коли законним представником є один із батьків.
4.         Документи, які підтверджують сплату адміністративного збору.
5.         У разі оформлення паспорта для виїзду за кордон особі, яка не досягла 12-річного віку, або особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, може бути подано одну кольорову фотокартку розміром 10-15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування.
При замовленні другого закордонного паспорта обов'язкова наявність раніше виданого закордонного паспорта або проїзного документа дитини (діючого, не діючого, на інше прізвище). Сканування відбитків пальців рук дітей здійснюється з 12 років за дозволом батьків (законних представників).

Хто може звернутись за оформленням паспорта для виїзду за кордон?
1.         Особа, яка досягла 16-річного віку, на підставі заяви-анкети, поданої нею особисто;
2.         Особа, яка не досягла 16-річного віку, на підставі заяви-анкети одного з батьків чи опікунів.
У разі відсутності другого з батьків під час подання документів така заява має бути нотаріально засвідчена перед поданням.
Якщо батьки не перебувають у шлюбі, оформлення, обмін та видача паспорта для виїзду за кордон здійснюється на підставі заяви-анкети того з них, з ким проживає дитина.
У разі оформлення паспорта дитини меншої 16 років, яка проживає з одним із батьків, а місцезнаходження другого з батьків невідоме, необхідно подати оригінал або засвідчену копію одного з документів:

•          свідоцтва про смерть другого з батьків;

•          рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків;

•          рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім;

•          рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним;

•          довідки про реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету;

•       оригінал витягу з реєстру актів цивільного стану про народження із зазначенням відомостей про батька.
Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства.
Скільки коштує оформленням паспорта для виїзду за кордон?
Залежить від строку виготовлення.
Не довше 20 днів – 557 грн 32 коп.
Не довше 7 днів – 810 грн 32 коп.
Не довше 3 днів (у зв’язку з нагальною потребою в лікуванні чи смертю родича, який проживав за кордоном) – 810 грн 32 коп.
Вартість оформлення паспорта для виїзду за кордон в закордонній дипломатичній установі становить від 20 до 250 доларів США.
Де забрати готовий паспорт?
Видача паспорта здійснюється тим самим органом, який прийняв документи.
Для отримання паспорта для виїзду за кордон, пред’являється документ, що посвідчує особу.
Паспорт дитини до 12 років може бути виданий особі, уповноваженій на це законним представником на підставі довіреності, засвідченої в установленому порядку.
Паспорт для виїзду за кордон дитині від 12 до 16 років, може бути виданий особі, уповноваженій на це законним представником на підставі довіреності за умови присутності особи, на ім’я якої оформлено паспорт для виїзду за кордон.
Чи є якісь особливі моменти на які варто звернути увагу?

  • У випадку відсутності біометричного паспорта для виїзду за кордон дитині – громадянину України необхідно оформити відповідну візу у представництві тієї країни, куди планується подорож.
    З дітей віком до 18 років і дітей віком до 21 року, які перебувають на утриманні, плата за оброблення заяв про оформлення віз не стягується.
  • За наявності паспорта громадянина України або проїзного документа дитини дитина може перетинати кордон з Республікою Білорусь.
  • За наявності паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм або проїзного документа дитини дитина може перетинати кордон з Турецькою Республікою.
    Коли доведеться отримувати новий паспорт?
    Паспорт для виїзду за кордон оформляється на 4 роки особам, які не досягли 16-річного віку, і на 10 років особам, які досягли 16-річного віку.

Павле Дмитровичу, я багато років займався власним невеликим бізнесом і був оформлений як ФОП. Зараз мені запропонували роботу з нормальною зарплатою. Тому треба якомога швидше ліквідувати свій ФОП. Скажіть як це зараз зробити? Куди звертатися, що потрібно?
                                                                                                                                         Семен Дехтяренко

Куди звернутися для припинення діяльності ФОП?
Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати :

  • виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);
  • нотаріуси;
  • акредитовані суб'єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.
Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Які підстави для проведення державної реєстрації?
Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

  • документів, які подаються заявником для державної реєстрації;
  • судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;
  • рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Яка форма подання документів для державної реєстрації?

  1. Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).
  2. Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.
Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.
Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Які документи потрібно?
1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);
2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою - у разі припинення у зв’язку зі смертю;
3) паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;
4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).

Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів?
За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця справлення плати не передбачено.
Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток –вихідні та святкові дні.

Що робити після реєстрації?
Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.
Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.

Календар

<< < лютого 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28